Wednesday, September 21, 2011

Masa Lalu??

Salam.. Hri nie aku tnsion sangt.. Dengan kerja tadi melambak-lambak.. Bile gi kelas, Cikgu AutoCAD pulak bagi kerja bentuk bukan-bukan.. Saje jer die nak knekan budak2.. Eish!!! Huu~ Hmm. Jap.. Da lari tajuk kan.. haha. Itu td intro jer! 
Hurm.. sebenarnye.. Aku mule terfikir masa lalu aku.. Kalau ar kite yg skrg nie dpat kmbali ke mse lalu dan btolkan pe yg kte dh sdar di mse skrg..kn bez!! kan?kan? Tp, itu ar orang slalu ckap.. Fkir dahulu sblum brtindak.. Huuu~ 
Skarang.. prkara-prkara masa lalu tu dah dtng n wat msalah lak kt aku.. cmne eh kite nk fite balik? Hm. Lau bg aku,bnde yg lpas memang x boleh diubah..Tp, kte bleh brubah mse skrg n jgn ulang masa lalu yg teruk tu kn? Tapi kan, (brpe kali tapi dah) X smua prkre mse lalu bleh d trime kan? Aku dah cbe brubah tak buat lagi pe yg teruk bg aku dulu.. Msih ade yg ttap x prcye akan prbhan aku.. Kcewe sgt.. Emh, x leh nak ckap jugak.. pndpat orang lain2 kan.. Entah lah.. Klau lah aku bleh tnjuk hati aku kt smua orang yg niat aku brubah tggalkan prkare teruk mse lalu aku.. Nak orang thu.. Aku dah mnyesal.. Klau ar aku mudah nak yakinkan orang.. 
Hmmmm... dah ar.. smue yg aku pkirkan tu mngkin dluar kmgkinan utk aku kan.. Ape-ape pon.. Kpade smua orang yg knal aku.. Aku nk igtkan.. n Aku akan buktikan.. Azlan yg skrang BUKAN lagi azlan yg dlu... Sejak aku dpat "inspirasi" yg meyakinkankan aku utk brubah.. Aku akan terus brubah nk trbaek utknyer.. Ya Allah.. Prmudahkanlah Usaha HmbaMu ini..Aminnn...

1 comment:

KECIK said...

aminnnn :)sory. bukan tak percaya. ade sebabnyee. hmm ;p