Sunday, March 4, 2012

Adil Sayang.


Assalammualaikum.

Di sini, hari nie aku nak “Tanya” kat korang. Korang rase dunia nie adil x? Aku sbnarnya nak gitau, susah tau x kite nak dapat keadilan tu( bukan parti keadilan tau! ). Bagi aku,kalau boleh setiap orang yang kenal aku, aku nak brtindak adil dengan diorang. Tp, kenapa diorang x bleh nak adil untuk  aku?? Aku dah banyak belajar dari hidup nie. Banyak pengalaman yang aku dapat, Tp, pengalaman memenangi hati seseorg tu satu pengalaman yg pling bez kan? Lau korang da dpat seseorg tu, msti korang terfikir nk jge die kan? Msti klau boleh xnak kehilangan die kan? Tp smpai bile wei?! Smpai bile korang bleh brtahan untuk tu? Pe yang aku tnye neh aku jawab,hehehe.. Hmm..yep! Aku brjanji nak jge die smpai akhir hayat aku.aku xnak hilang die. Tp, smpai bile, smpai mne die mmpu untuk brsama aku. Walaupun, mse2 kite bersama, bnyak kenangan yg kite corakkan, sume tu akan tetap aku kenang untuk kuatkan lagi sayang aku pada kamu.( ayat untk die lar). 

Arghhhh!!!! Sebenarnya aku ada masalah sgt neh, pe aku nak buat pon xtau la. Ape yang aku buat smua x kena.. Pe nak jdik dgn aku nie. Sekarang orang yang aku sayang x prcayekan aku. Padahal, Sumaph aku x buat pon pe yg die kate tu. Aku xtahu nak bagi die prcaye mcam mane lagi. Tergamak die buat aku mcm nie. Selama nie aku jaga kesetian aku untuk dia, hari nie, dengan satu prtelingkahan disebbkan salah faham mmbuatkan kesetiaan aku diperkotak-katikkan. Aku tahu sejarah silam aku yang teruk, katanye, mgkin balasan dari Tuhan yg buat kita jdik cmni skrang. Aku akui,balasan Tuhan memang ada. Kalau dulu, kuat mane pon kamu merajuk, aku bleh pjuk smpai aku pon merajuk jugak. Sweettt!! 

Mungkin tak lama lagi dia akan lepaskan aku kan? Wei.. korang sume, tlonglah aku, smpai mati pon aku tetap nak ambik hati die balik. Biarlah dia nk buat aku jadi apa pon kat hati dia. B.. maafkan abg klau selama nie abg x jdik perfect mcam b harapkan.  Tapi, prcaye ar untuk trakhir neh. Abang ikhlas sayangkan b.

Hanya padamu, ku serahkan segalanya.
Kau bertahta dinurani,anggun cintamu abadi.
Hanya padamu, pertama dan yang terakhir.
Pohon cintaku merendang,disirami kasih suci.
Jiwaku dipalu,gemersik tak terkira.
Hampir ku terlena, dalam belaianmu.
Cintamu selembut sutera,menjadi saksi kasihku.
                      Tiada dua hanyalah satu, kau yang kucintai.                       
 (Petikan dari lagu Qiara-Hanya Padamu)

Hmm.. kala aku dengar lagu nie dimainkan, masa tu lar air mata aku pon gatai nak turun gak!! Em,banyak kenangan untk kitorg kenang dalam lagu nie. Thanx ar yg sdi bce smpai abes.. Meluat? Lantak… bnci?? X pduli ar.. ini sikit2 luahan hati aku, xtau aku nak share ngn sape lagi. Thanxxx sangattt….

No comments: